Lift kinderhuis Marrakech

Stichting Vrienden van het kinderhuis ‘Crèche de l’Espoir’ Marrakech Marokko

De Crèche de l’Espoir in Marrakech (Marokko) zorgt al 14 jaar voor de opvang en verzorging van verlate, gehandicapte en achtergestelde/verwaarloosde kinderen. Per jaar vinden gemiddeld 140 baby’s en jonge kinderen hier een veilig tehuis en goede verzorging. Er is een permanente capaciteit van 30 plaatsen. Er verblijven ook meervoudig gehandicapte kinderen, die vaak jarenlang blijven omdat er geen andere voorziening voor hen is. Na jaren van intensief gebruik van het kinderhuis is het gebouw toe aan een opknapbeurt. Verbouwing, verwarming en het oplossen van problemen met vochtigheid en isolatie zijn noodzakelijk. Voor grotere veiligheid en toegankelijkheid in het gebouw zal ook een lift moeten worden geïnstalleerd. Dit project wordt begeleid en ondersteund door Stichting Vrienden van het Kinderhuis Crèche de l’Espoir Marrakech.

Lift kinderhuis Marrakech